GMTO voorziet automotive werkplaatsen van ondersteuning, training en equipment. Onder Automotive verstaat GMTO de personenautobranche, de motorfietsbranche, de truckbranche en de autoschadebranche.
Over ons
Nieuws
Vacatures
GMTO Vacature: Technisch trainer België
Na een uitgebreid inwerk- en train de trainer traject, ga je zelfstandig trainingen verzorgen in België (eventueel ook Nederland). Naast het geven van trainingen werk je ook mee aan de ontwikkeling van trainingen. Dit doe je door voertuigen te ‘reverse engineeren’ en te meten, in samenwerking met het projectteam voor de ontwikkeling van opleidingen.
Als GMTO trainer ben je breed onderlegd en heeft het de voorkeur om op zoveel mogelijk onderwerpen te trainen.
Ook ondersteun je de technisch specialisten vanuit jouw expertise als sparringpartner tijdens het oplossen van complexe storingen.
GMTO Vacature: Remote operator – Automotive (12V) België
Je werkt nauw samen in een team, waarbij de service naar de klant centraal staat.
Via het remote platform neem je de auto via internet over en voer je online coderingen en programmeringen uit aan voertuigen die bij onze professionele klanten in de werkplaats staan. Dit kan gaan van het inleren van een trekhaakmodule tot complexere diagnoses.
Je communiceert met de klanten op een professionele manier en bent in staat om gebruikersproblemen zelfstandig op te lossen. Bij complexe storingen stel je de juiste vragen, registreer je het probleem in de database, werk je in een stappenplan naar een oplossing en voorzie je de klant van informatie en documentatie.
GMTO Vacature: Helpdesk medewerker – Automotive (12V) en/of Truck (24V) België
Je werkt nauw samen in een team, waarbij de service naar de klant centraal staat.
Als helpdeskmedewerker/technisch specialist ben je de spil in onze serviceorganisatie, met veel klantencontact. Na een uitgebreid inwerk- en opleidingstraject, ga je aan de slag in de technische ondersteuningspool en bied je telefonische en praktische ondersteuning aan directe en indirecte klanten van GMTO met technische problemen aan voertuigen en voertuig elektronica (12V en 24V). Dit doe je ook online door apparatuur en voertuigen van klanten op afstand over te nemen (remote diagnose).
Je communiceert met de klanten op een professionele manier en bent in staat om gebruikersproblemen zelfstandig op te lossen. Bij complexe storingen stel je de juiste vragen, registreer je het probleem in de database, werk je in een stappenplan naar een oplossing en voorzie je de klant van informatie en documentatie.
GMTO Vacature: Helpdesk medewerker – Technisch Specialist (24V) Nederland
Je werkt nauw samen in een team, waarbij de service naar de klant centraal staat.
Als helpdeskmedewerker/technisch specialist ben je de spil in onze serviceorganisatie, met veel klantcontact. Na een uitgebreid inwerk- en opleidingstraject, ga je aan de slag in de technische ondersteuningspool en bied je telefonisch en praktisch ondersteuning aan directe en indirecte klanten van GMTO met technische problemen aan voertuigen en voertuig elektronica (24V). Dit doe je ook online door apparatuur en voertuigen van klanten op afstand over te nemen (remote diagnose).
GMTO Vacature: 1e lijn helpdesk medewerker
Altijd al aan de slag gewild bij GMTO, maar had je het idee dat dit te hoog gegrepen was, dan is deze functie voor jou!
Je werkt nauw samen in een team, waarbij de service naar de klant centraal staat. Als 1e lijn helpdeskmedewerker ben je de voordeur in onze serviceorganisatie, en heb je veel klantcontact. Na een uitgebreid inwerk- en opleidingstraject, ga je aan de slag in samenwerking met de technische ondersteuningspool en filter je alle binnenkomende hulpaanvragen van directe en indirecte klanten van GMTO met technische problemen aan voertuigen en voertuig elektronica (12V en/of 24V). Eenvoudige cases pak je zelf op, complexe diagnose cases zet je door naar de technisch specialisten.
Je communiceert met de klanten op een professionele manier en je registreert de cases in de database.
De functie is veelzijdig en afwisselend. Naast het werk aan de telefoon loop je mee in de werkplaats waar storingen vanuit heel Nederland worden opgelost.
GMTO Vacature: Helpdesk medewerker – Technisch Specialist
Je werkt nauw samen in een team, waarbij de service naar de klant centraal staat.
Als helpdeskmedewerker/technisch specialist ben je de spil in onze serviceorganisatie, met veel klantcontact. Na een uitgebreid inwerk- en opleidingstraject, ga je aan de slag in de technische ondersteuningspool en bied je telefonisch en praktisch ondersteuning aan directe en indirecte klanten van GMTO met technische problemen aan voertuigen en voertuig elektronica. Dit doe je ook online door apparatuur en voertuigen van klanten op afstand over te nemen (remote diagnose).
Je communiceert met de klanten op een professionele manier en bent in staat om gebruikersproblemen zelfstandig op te lossen. Bij complexe storingen stel je de juiste vragen, registreer je het probleem in de database, werk je in een stappenplan naar een oplossing en voorzie je de klant van informatie en documentatie.
GMTO Vacature: Technisch trainer Nederland
Na een uitgebreid inwerk- en train de trainer traject, ga je zelfstandig trainingen verzorgen door Nederland en België. Naast het geven van trainingen werk je ook mee aan de ontwikkeling van trainingen. Dit doe je door voertuigen te ‘reverse engineeren’ en te meten, in samenwerking met het projectteam voor de ontwikkeling van opleidingen.
Als GMTO trainer ben je breed onderlegd en heeft het de voorkeur om op zoveel mogelijk onderwerpen te trainen.
Ook ondersteun je de technisch specialisten vanuit jouw expertise als sparringpartner tijdens het oplossen van complexe storingen.